Måndagen 3 November

Idag är det måndag. Måndag som i ny skol vecka, måndag som att imorgon är det tisdag, måndagen då jag fick skolkatalogen, måndag som att heeela veckan ligger framför våra fötter. Men denna måndagen är snart slut och tisdag väntar.

Dagen har spenderats
i skolan från 09.50 - 15.45 därefter hem, käkat, kollat på One Tree Hill och nu sitter jag här. Ikväll ska jag hinna med lite plugg och sen kolla på Boston Tea Party med favoriterna Philip och Fredrik.

Har stört ont i huvudet nu så får hoppas att det går över så jag orkar läsa lite om Islam och modernt slaveri, feeest!

Kommentarer
Postat av: gerald

jag hade också ont i huvudet idag :(

2008-11-03 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0