Måndag 17 November

Idag är det måndag, nya tag, ny vecka. I går var det flera som hade kollat på Ladder 49 så samtalsämnet kom så klart upp. Tror dock ingen hade bölat lika mycket som jag, ( Catti hade redan sätt den innan annars lovar jag att vi hade bölat lika mycket, eller Catti ^_^ ).

I dag ägde Mickan och jag en hel del på matten genom att sno adams plånbok från Catti. Catti hade fått den av Anders som hade tagit den av Adam. Kul var det iaf och till alla er, ÄGDA!

Nu sitter jag
och kollar på One Tree Hill, otippat. Ska sen kolla efter en artikel till miljökunskapen och därefter bär det av till Friskis & Svettis. I dag ska Carro och jag gå på aerobics passet som ägde förra veckan!

Här är en bild från semestern på Mallorca i somras med familjen, ta mig tillbaka!



Kommentarer
Postat av: carrobarro

sorry att du fick gå själv man :/



Har ni gömt drinkarna under bilden eller ?! haha

2008-11-17 @ 19:38:35
Postat av: catti

inget snack om saken:P

2008-11-18 @ 17:27:15
Postat av: Anonym UF företagare

The box uf har fått ett hett tips om att vi borde använda din lillebror som modell, hans muskler är tydligen inte att leka med enligt vår källa!!

2008-11-18 @ 20:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0