Måndag 10 November

Tyvärr tyvärr, enligt facebook och mitt minne, fyller ingen år idag. Men oroa er inte i slutet av veckan kommer det mera!

Sitter nu i skolan och jobbar med historia * host host*. Idag har jag tagit mig till skolan för att njuta av en mycket god frukost med vännerna. Tyvärr är dagen långt ifrån slut, slutar 15.40 bläää.

För att pigga upp det här inlägget tänkte jag lägga till en bild. Bilden hittade jag helt random under mina sparade bilder i skolan. Kommer inte ihåg till vilket arbete jag kan ha använt den...

Have a good day!


Kommentarer
Postat av: Anonym

schnygg

2008-11-10 @ 22:28:03
Postat av: gerald

i slutet av veckan kommer jaaaag :D

2008-11-10 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0