Lördagen 1 November - Hemma

Så är man hemma igen. Tiden i Paris flög förbi men endå känns det som man har varit borta ett bra tag. Resan var toppen med allt vad det innehåller, shopping, god mat, trevligt sällskap, eiffeltornet mm. Vädret var hyfsat bra fram tills sista dagen då det regnade men det gjorde inte så mycket.

Tyvärr har jag fått med mig något parisvirus med mig hem och igår hade jag feber och idag mår jag alltmät blää. Hoppas på att känna mig piggare ikväll. Lovet är ju snart slut.

Här kommer några bilder från äventyret i Paris.

Starbucks Coffee


Eiffeltornet


Chillkväll hos Alex kompis


Jag och Sophie, gott <3



Sen måste jag bara säga GRATTIS PÅ 18års dagen Max!!!!


Kommentarer
Postat av: catti

hahah diggar "chillkvällen"

2008-11-12 @ 19:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0