Lördag 8 November - Rehab

Känner att jag har kommit in på spåret att starta mina inlägg med en gratulation, så idag går den till min gamla klass kompis Elias, GRATTIS på 18års dagen pojken!

Ojojoj igår var det full fart heeela dagen. Åkte, som jag berättade igår, ut till Ekerö. För att vara mer exact tog jag blå buss 177 mor Skärvik och steg av vid Träkvista Idrottsplats och traskade mot Bellan. Men först, så klart :) , en sväng in på Lidel för at köpa lite snacks. Hemma hos Bellman skrev vi på vårt samhällsarbete.  Efter några timmar tiddade Anna förbi med hennes sötaste lilla Ebba, jo Bellan Moa är också jätte fin. Vi chillade och kollade på sembo.se! Vid fem tiden drog jag från ön.

När jag kom hem var middagen klar, gott gott!

Efter middagen var det direkt in i duschen för att sen fixa sig inför kvällen. Vid halv åtta bar det av till Mickan, måste berätta om den lilla färden. Går ner till 12an för att sen sätta mig och åka till Olovslund. Men självklart är det fel på 12an då, så det slutar med att Carro tar taxi från Alvik och hämtar upp mig på  vägen. Snark, taxi från Alléparken till Olovslund, orka "slösa" pengar.

Äntligen hos Mickan. Folk droppade in och till slut var det: Mickan, Elvira, Catti, Carro, Anna , Sofie, Adam och jag! Vi satt och förade lite för att sen åka in till 90's och träffa massa människor.

Inne på 90's
var det grymt kul! Träffade bland andra Max, Jan, Anders, Sophie, Sofi, Pernilla, Anna E, Micke, Johanna R, Linn, David ja hen heeel massa människor.

Idag blir det rehab, trött är man och ont har man, men klart värt är det! Ska kolla på Arsenal - Man United om två timmar sen får vi se vad som händer ikväll.

Bilder från igår kväll!



Några hade inte käkat innan



Taggade och glada!



Carro och jag, 90's!



Woooow!



Heeeej!



Sköna kiiisar!



Underbara människor

Kommentarer
Postat av: tjoko

woooohoo gillar bilderna alltså! mycket fiiiiina katter guzzzzzen!

2008-11-08 @ 14:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0