Lördag 22 November

Tack alla så jätte mycket för igår!

Kvällen började som sagt hemma hos Carro, ett härligt gäng från klassen. Sen bar det av in till Huset där också halva Blackeberg var, skön stämning! Efter Huset drog Sofi Max och jag till grillen i Alvik (som nu har öppet till TRE, wow!) sen kom Sofis otroligt snälla pappa och HÄMTADE oss. Klockan två på natten, snäll pappa!

I dag har jag skottat snö, satan vad mycket det hade fallit i natt. Hoppas bara att det finns lika mycket fin snö till jul.

I dag ska
jag läsa min svenska bok, kolla lite matte och historia. I kväll bär det av till Carro igen för hemma fest!

Här kommer några bilder från igår, det kommer mera...












Kommentarer
Postat av: mickan

varför är det alltid bilder på mig när jag gapar? är det fest då eller? Sophie va i alla fall snygg på den bilden.. Najz och tack för igåår:D

2008-11-22 @ 13:17:21
URL: http://glittramer.blogg.se/
Postat av: Sophie

hahah!! när togs den här?!

2008-11-23 @ 20:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0