"Lill - jul"

Efter en mycket god och trevlig "lill - julaftonsmiddag" är jag nu sjukligt mätt. Inte en köttbulle till får plats i magen. Vi brukar alltid avsluta med fruktsallad efter julmaten, väldigt lagom. Mamma hade köpt lite presenter åt oss också, hur snällt som helst. Blev lite kläder, en halsduk och ett par vantar. Vet att jag ska byta tröjorna sen får jag se hur jag gör med halsduken.

Tycker verkligen inte om när man inte uppskattar det man får. Känns så kräset att byta något som någon anan har lagt ner tid på att köpa åt en. Tänkt att, ja det här skulle hon passa i eller oj vilken söt den här blir perfekt. Men mamma brukar säga att hon blir gladare om vi köper saker själva som vi har på oss än att låta det ligga i garderoben. Så får ta och lyssna på henne.

Nej tror verkligen inte jag orkar vara vaken en timme till. Blir nog sängen ganska omgående. JagSignarUtSlutGodNattHattFnatt...

" Lill - jul"



Fruktsallad


Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0