Ladder 49

Middagen i stan med familjen blev väldigt lyckad. Vi var på en restaurang på Söder ( tror jag :/ ).

Dampade lite på hemvägen när pappa absolut ville ta taxi från Hornstull. Själv tyckte jag vi kunde ta tuben eftersom den va precis framför våra fötter. Men nej nej vi tar taxi och släpper ut lite gift i miljön, för skiten finns  verkligen inte  redan i STHLMS innerstad, greeaaat!

När vi kom hem börjde precis söndags filmen på 4an. I dag visades Ladder 49, har länge velat se den men inte haft tid. Fy fan vad bra den va! Har nog inte bölat ( skojar inte, tårarna rann ner för skinderna i slutet) så mycket på länge. Nu måste jag samla mig och sen krypa i säng. Natti Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0