HARE KRISHNA

I eftermiddags var Isabell Mrs. Muppin Andersson och jag och besökte en söndagsfest på Hare Krishna centret i Stockholm. Det ligger vid fridhemsplan, säger jag mitt emot nivå 22 är alla med på noterna va?

Det var mycket dans, song, klappande och ritualer. Andar hit och andar dit. Efter cermonin bjöds det på middag, kanske inte det godaste men det var gratis!

Sen jag kom hem har jag kollat på One Tree Hill, Gossip Girl, Ensam mamma söker / Parlamentet, gosh va intelligent jag känner mig. Tog också en tur med Bamse ute i det blöta fiska vädret.

Nu är det snart god natt för min del. Imorgon kommer nog minnen från i fredas tas upp vid frullen och inte minst vid lunchen.

Hare Krsna och natti natti på er!



Kommentarer
Postat av: tjoko

Hare Krishna, vad har du gjort med gransen? :p Glöm inte att den fortfarande är välsignad även fast blommorna ar vissnat!

2008-11-09 @ 23:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0