grått

Så är det snart dags för mig att traska ner mot 12an. Ska hämta på dagis och i Ålstensskolan.

I dag ha
r jag gott en promenad med Bamse, pluggat matte och läst. Somnade två gånger med boken rakt i facet, myyys! Personligen tycker jag att allt är grått nu. Allt = vädret. Fan vad vädret har stor påverkan hur man mår.

Ikväll ska jag bara chilla och plugga vidare. Imorgon är det fredag! Tyvärr ser helgen lagom dyster ut. Ska gå på mattekurs lördag och söndag 09.00 - 17.00, klå de ni!

På dagens äventyr med Bamse

Vi är redo, stövlarna på!




Kolla läget i skogen...



What up doug...


Piff och Puff, dock inte allt för lika...


Kommentarer
Postat av: Mona

Fy satan va duktig du är som går på helgkurs i matte. HEJJA HELLE! LYCKA TILL ;)

2008-11-28 @ 21:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0