Fredag 7 November - 90´s

Måste också börja denna dagen men att säga: GRATTIS ANDERS OCH JOHANNA R 18år!!!!

Igår var det ettornas afton, satan vad ettorna är tröga. Hur många olika betydelser kan " NER PÅ KNÄ" ha! Ahja efter en hel massa skrikande satt alla ettor ner på knä i ljushallen och tvåorna och vi treor på tredje våningen kunde känna oss nöjda. Måste säga att idén med festen i matsalen inte alls var dålig, riktigt bra drag fan!

Snart ska jag ge mig ut på en jeeelvigt lång tur, enda ut till EKERÖ, why you ask!? Ska ut till Bellan och jobba på vårt samhällsarbete, p-p-paaarty. Vi får se om vi drar oss in till stan sen eller bara möökar lite.

Ikväll smäller det. Hela klassen är taggad, eller kanske inte hela men mååånga! Idag fyller som sagt Johanna och Anders 18. Det ska ta mig fan firas, först är vi några som ska föra hemma hos Mickan och därefter bär det av in till 90´s vid Gamla Stan. Känner på mig att det kommer bli en storslagen natt.

Här kommer lite bilder från igår.



Ettor, NER PÅ KNÄ!




Adam Pernilla och David



Adam Jag och Fabian, feeest



Disco i matsalen



Pernilla i väntan på tuben hem, wiiie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0