Fredag 21 November

Äntligen fredag idag!

Idag började dagen med att vi inte har någon första lektion så lite sovmorgon till Sp3e, ^_^!

Vaknade av mig själv halv åtta, ( stört tänker några av er :P)  men hur nice som helst att kunna ligga och dra sig ett tag och sen gå upp och käka frukost i lugn och ro.

Nu har jag lite tid över innan jag ska bege mig till skolan, blir en sista titt på religionen tror jag.

Efter skolan väntar med maxad helg!

Fredag: Träning på F&S, familjemiddag, förkrök hos Carro sen ut till Huset. Ikväll är det MOJITO MADNESS kväll där!
Lördag: Träna ( om kroppen tillåter), plugga, fest hos Carro!
Söndag: Plugga och sen Gröna Lunds julmarknad ^_^

Kommer bli grymt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0