Fredag 14 November

Måste bara säga det en gång till: GRATTIS GERALDINE!<3

Idag har jag gott i skolan från 08.20 - 14.40. Har haft psykologi, "historia" geografi och religion.

Efter skolan mötte jag födelsedagsbarnet i Alvik. Vi skulle dra oss in mot stan för att köpa lite kläder till i kväll. Inne i stan hittade vi båda strumpbyxor men inget mer. För min del blir det den lila klänningen jag hade förra veckan ( ja vet, jätte trååk) och för Geraldine blir det nog en skit snygg kjol som hon har gjrort själv. Efter stan åkte vi hem till mig. Hon fick då sin present och sen åt vi lite mat och chillade framför tv;n.

Nu sitter vi och vätnar på att hennes brorsa ska ringa så ska vi kan möta honom på Vedugnen i Alvik. Vi ska äta pizza ikväll. Nu ringde han!

Hoppas alla får en trevlig fredags kväll,  Puss puuss!



vedugn ^_^


Kommentarer
Postat av: gerald

TACK för igår!!

nu vill jag att mitt rum ska bli klart så jag kan ta fram min skål :)

2008-11-15 @ 16:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0