Barnvakt den 7 februari 2009

Ni vet när man precis har slumrat in lite lagom men inte sover helt. Då man ( jag ) fortfarande vaknar om min mobil piper. Så var det igår kväll. Tar upp mobilen och kollar på smset. Ser att det är från barvakts mamman. Halvsovandes läser jag smset. Av det jag läser förstår jag att hon undrar om jag kan sitta barnvakt den 7 FEBRUARI, wtf!? Lägger ner mobilen och tänker att jag svara imorgon (alltså idag)

Vid lunchen i dag kom jag på att jag inte hade svarat. Börjar då fundera på om hon verkligen frågade om jag kunde vara barnvakt den 7 FEBRUARI, känns lite långt fram. Går sen ner och tittar på smset och till min stora förvånad mindes jag alldeles rätt. Så den 7 Februari 2009 ska jag sitta barnvakt, bra att vara ute i god tid kan man ju tycka.

Nu har jag precis gott en promenad med mamma och Bamse till mammas jobb i Abrahamsberg där hon hade lämnat bilen. Helt lagom när man går en sväng och sen tar bilen hem. Först en kopp tee och sen läggdags!

Hasta luego amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0