Torsdag 4 December

Matte provet avklarat! Barnvakten gick bra. Käkat middag med familjen. Städat mitt rum. Imorgon är det fredag, tjoo!

Ojojoj så skönt
att vi har gjort provet. Ingen matte för ens torsdagen den 18 december!!! Efter skolan åkte jag direkt och hämtade barnen. Beata på dagis och Saga i skolan. Vi traskade sedan hem och lekte tills mamma kom.

Imorgon är det
äntligen fredag! Min snuva är fortfarande kvar och halsen bränner så blir tyvärr ingen träning. Däremot ser det ljusare ut inför kvällen. Ryktet går att folk ska kröka på stort här i trakterna...

Annars på lördag
ska vi åka till Almviks gård där Hare Krishna medlemmar bor. Detta till vårt projektarbete och inget annat... Har också en hel massa plugg kvar. Hoppas på tillfriskning till söndag så jag får träna lite.


Hittade den här bland mina bilder. Klart den bästa resan med TRIIION! Vi (anna pernilla och jag) drog ner till Fabians land och spenderade några dagar där sommaren 2007. Så jeevla rec!



Kommentarer
Postat av: mökis

det är ju bara RÅÅÅ RÄTT. T-T-T-TRIIION!!! måste köra favorit i repris!!!

2008-12-04 @ 20:23:20
Postat av: Mona

Hoppas det gick bra på Matte C nationellan ;)

2008-12-05 @ 23:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0