Torsdag 18 December

Lyckat att stiga upp tidigt för att kämpa sig till mattelektionen. Efter 20 minuter var den lektionen över. Kul, klockan var då 08.20 och jag började inte för ens 09.30. Men men lallade i ljushallen med alla ekonomiare som säljer deras olika produkter.

Efter en lite kortare miljökunskap och geografi slutade jag 11.30. Skönt, ingen svenska eller historia. Hade redan käkat lunch så begav mig hem på studs.

Har kollat på Ellen the generes show med gäster som Zac Efron, snyggingen från H.S.M., och Paris Hilton. Började sen läsa en bok. Tro det eller ej, blev Aldrig Fucka Upp av Jens Lapidus, so far so good.

Snart ska jag hämta barnen. Troligen sista gången för i år. Har köpt lite julklappar åt dem, snällt va...

Så till veckans händelse: IMORGON ÄR DET JULAVSLUTNING!

Hmm, vad kaan det vara...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0