Torsdag 11 December

Torsdag. Imorgon är det fredag. Imorgon är det psykologi prov, imorgon är det Lucia i skolan, imorgon är det Curare ( årlig volleyboll tävling i skolan) och risgrynsgröt till lunch. Imorgon är det Idol final.  Imorgon ska jag handla mina första julklappar.

Ja ni, magen är större en störst. Idag lagade vi pannkakstårta som innehöll pankakor, gräddglass, sylt och geléhallon. Grymt gott. Känner att min kreativa sida har visat sig under barnvakten den här veckan. Får se vad vi hittar på nästa vecka...

Nu ska jag
snart plugga det sista inför psykologi provet. Blir lagom tidigt i säng eftersom det vankas luciatåg 07.45 i skolan imorgon.



Hard work work...





Kanske inte så vackert men väldigt gott



Kommentarer
Postat av: catti

MUMS



hmm kvart i 8, aouch

2008-12-11 @ 21:12:34
Postat av: allinrep (gissa vem?)

jag hoppas att du gjorde en doggy bag till mig helena margareta! annars är det INTE observera INTE okej att göra pannkakstårta.

2008-12-13 @ 17:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0