Söndag 28 December

Vilken härlig dag, lalalalaa lalalaaa! Har kört runt någon timme här i Bromma med mamma. Vi körde på Västerled och Alviksvägen. Susade förbi Mickans hus några gånger och upp mot Aba. Det gick bra men måste tänka på att verkligen hålla 30 när det är 30, mamma tycker jag kör för fort när jag kör 32....

Annars tog jag
morgonpromenaden med Bamse för att piggna till. Det var jätte uppfriskande och inte en kotte ute. Vid 13.00 ska jag simma i Åkeshov med Catti och Sofie. Kan inte komma på när jag simmade där senast, typ 8an kanske?

Idag har Benjamin
namnsdag. Eftersom jag har legat begravd i Björn Gutafsson dvd:n nu ett tag kom jag direkt att tänka på: Benjamin, fyra av fem toasters (toasts?) , kanon kul!



Kommentarer
Postat av: gerald

var är uppdaten om bion igår kväll lixom?

2008-12-28 @ 14:02:41
Postat av: mickan

det gäller att hålla sig inomhus i juletid alltså med Helle svischandes utanför huset. haha;) nej du är ju jätteduktig som kör så mkt nu ju! GO!

2008-12-29 @ 12:21:56
URL: http://glittramer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0