Onsdag 17 November

Två lektioner, var av en varade i drygt 25 minuter och den andra i 50 minuter.

Avklarat sista provet
för i år, en läxa tills imorgon sen är allt slit över för den här gången, äntligen!

Några funderingar:

  • träna idag eller ta det imorgon?
  • när ska vi klä granen som vi köpte igår?
  • ska jag följa med ut ikväll?
  • ska jag gå på mattelektionen imorgon, vi får tillbaka proven, eller ta sovmorgon?
  • vad ska pappa få i julklapp?
Dagens i - landsproblem kan man lugnt konstatera, men sådana måste också få förekomma.




Kommentarer
Postat av: mickan

Träna imorn, idag är för äckligt väder!

Granen kläs nära inpå julafton, typ dagen innan.

Tagga för fredag istället, vi har hela jullovet på oss att gå ut en onsdag!

Man kan fråga om matteprovet under dagen imorn/fredag så är du trött: ta sovmorgon!

*Fråga pappi vad han önskar sig..



I've sold all you problems..

2008-12-17 @ 15:56:13
URL: http://glittramer.blogg.se/
Postat av: gerald

jag har andra alternativ



- träna inte idag

- lämna tillbaka granen ni köpt och köp en på söndag istället av min bror och klä den då

- kom hem till mig och följ med ut!

annars är risken att du får gå ut med du vet vilka på fredag hahah :P

- sovmorgon helt klart!

- vad är de för fel på fotokallendern?



pöss



2008-12-17 @ 18:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0