Mr. Atlanta

Sen jag kom hem har jag pluggat matte och lite annat skit. Tog en paus och kollade på OTH. Just nu vill jag bara ha lov!!! Men neej innan lovet har vi tusen saker i skolan.

v.49

4.12 - MatteC nationella 08.00 - 12.00
5.12 - Historia inlämning ( som vi nu får lämna in i början på nästa vecka)

v.50
10.12 - Geografi prov
11.12  - Svenska redovisning ( pjäs?)
12.12 - Psykologi prov

v.51
16.12 - Svenska, bokredovisning
17.12 - Friluftsliv prov och
          - religions inlämning

Ja snälla, tyck lite synd om Sp3e i BLG! Förlåt men ibland måste man få klaga lite...


Det här mejlet fick jag och min grupp ( C5orna) från mattelärare, Mr Atlanta, som vi hade i helgen. Mr. Atlanta tror jag Pernilla kom på, hur kommer jag  inte ihåg...

Hej alla C5or!

Tack för en trevlig helg, helt klart bra grupp! Tänkte bara påminna er nu om lite viktiga saker innan provet som jag även pratade om i helgen

1) Läs frågan sjukt nog, kolla att ni är med på vad de frågar efter.

2) förstår ni inte hur ni ska göra så börja med att räkna det ni kan, tex. står det maximera så börja iallafall med att derivera och sätt = 0. Sen kanske ni förstår resten av frågan.

3) När ni svarar, var noga med att ni har svarat på rätt sak och att ni har rätt enhet!

4) Börja med att lösa de frågor ni känner att ni kan, då får man upp självförtroendet

Lycka till nu och hoppas vi ses igen ngngång på Matteakuten!

/Kristofer aka Atlant

Kommentarer
Postat av: catti

haha gillar kommentaren " hoppas vi ses igen någongång på matte akuten"

fan det är ju inte rätt, hans ka ju ha lärt er aaaallt han kan, då ska ni inte ses mer,

PLUS



ALDRIG MER MATTE!

2008-12-03 @ 20:44:40
Postat av: Helle

haha, han menar till alla naturare som läser matte d, e osv..



ALDRIG ALDRIG ALDRIG mer matte!

2008-12-03 @ 20:47:08
Postat av: mickan

bra tips att ta tillvara på, lugnar en lite!

2008-12-03 @ 21:29:27
URL: http://glittramer.blogg.se/
Postat av: Pernilla

hahaha, kommer du inte ihåg? när han presenterade sig eller sa något så trodde jag han hette atlanta i efternamn... kristofer atlanta, så jag frågade: heter du atlanta i efternamn? det visade sig dock endast att jag troligen har en fet vaxpropp i öronen för nåt gaaalet blev det... hihihi

2008-12-04 @ 17:41:27
Postat av: gerald

spetta har minst lika mycket, eller i alla fall jag med mina dumma val!

2008-12-04 @ 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0