Måndag 8 December

Grattis Ullis 18år!

Idag hade vi
en lektion mindre än vanligt, nämligen ingen matte, YES! Bar hem direkt efter skolan för att gå ut med Bamse och sen sätta mig och plugga. Pluggade ett tag och tog sen en paus för att kolla på One Tree Hill, ovanligt...

Tänkte på min kära vän Pernilla när jag låg i soffan. Hon som sitter så flitigt och pluggar på ett bibliotek... destination unknown. Precis när jag tänker smsa fröken får jag ett väldigt roligt sms av henne. Hela konversationen är lite lagom cepe, som vanligt. Summan av kardemumman blir i alla fall att ja suktar henne med mina pepparkakor och jag ska få höra ett tacktal på tuben onsdag morgon. Hmm...

Imorgon tisdag är jag "ledig". Vi har randig förmiddag och bara projektarbete sen. Eftersom vi var så flitiga i helgen tänker vi ge oss själva ledigt från den lektionen. Tyvärr kommer jag nog plugga större delen av dagen, men skönt att inte behöva åka till skolan tidigt.

Blir nog Boston Tea Party ikväll, var några veckor sen nu.

Pernilla och jag i Val Thorens 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0