Måndag 15 December

Sista måndagen i skolan under 2008, vilken måndag...eller inte.

Skolan gick hyfsat snabbt tack vare filmen på psykologilektionen. Kommer inte ihåg namnet på filmen men än så länge är den grym!

Efter skolan åkte Sofie och jag till Vällingby. Jag bytte ett par strumpbyxor och köpte min nyårsklänning, Sofie köpte ett linne på Gina.

Annars idag har jag handlar med mamma, kollat igenom Främlingen till svenska redovisningen imorgon, hittat en artikel till miljökunskapen, pluggat lite friluftsliv, tänt en brasa och bakat ett pepparkakshus.

Lite senare ska mamma och jag ut med Bamse och sen väntar Boston Tea Party!

Låg i soffan och njöt av brasan...



kvällen sällskap...



Husets delar



Kommentarer
Postat av: mickan

hurtbulle, och mysimys framför brasan!

2008-12-15 @ 21:03:55
URL: http://glittramer.blogg.se/
Postat av: Catti

Nice, jag såg en asnice på mq, dom skulle komma ön i min strl dan efter så jag la undan en, assnygg, kan visa nångång :)

2008-12-15 @ 21:04:07
Postat av: Helle

ojoj, samma med "min" klnning;) möjligtvis inte en svart v-ringad med rosett?

2008-12-15 @ 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0