Måndag 1 December

Idag är det 1:a december och Oskar har namnsdag. Grattis på namnsdagen Oskar!

Alltså 1:a december
vilket innebär att julkalendern börjar idag. Måste i alla fall kolla på första avsnittet och sen välja som jag ska följa den eller inte. Julkalendern har ju alltid varit en del av julen så att sluta kolla kanske gör att det inte blir en "riktig" jul. Hmm får klura på det ett tag...

Ja ni kanske kan gissa för er själva vad jag gör... precis, sitter och kollar på One Tree Hill. I kväll ska jag plugga. Börjar känna mig snuvig så blir tyvärr ingen träning idag . Vid 22 tiden är det Boston Tea party som väntar!

Tre nissar ur julkalendern 2008 (?)


Kommentarer
Postat av: mickan

helle du bara pluggar och pluggar (höhö och det gör ju inte vi andra:P) men lite lyx med OTH i alla fall:)



<3

2008-12-01 @ 17:10:32
URL: http://glittramer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0