Lördag 13 December

Idag är det Lucia! Fick en lussebulle och varmchoklad av mamma när jag vaknade, gott.

Igår var en
lyckad kväll med härligt sällskap. Anna och Sofie kom till mig, lite senare mötte vi upp resten i Alvik och åkte in mot stan. Efter lite velande bestämde vi oss för att dra till Fellows, gratis inträde och 50 % i baren! Efter Fellows traskade vi till Vanilla där vi avslutade kvällen.

Idag vaknade jag
upp vid tio, gick upp och åt frukost och gick sen ner och la mig igen. Vid halv två kom pappa in och frågade vilken mobil jag ville ha, hmm vad kan det betyda? Mamma Bamse och jag åkte sen till Kärsön och tog en härlig höstpromenad, passade också på att övningsköra lite.

Ikväll är det sunkhak - kväll för alla pigga och taggade. Hade lovet att jag skulle följa med men är verkligen jätte jätte trött, förlåt Pernilla! Ska kolla på en hel massa fotboll istället, om ett tag Man United match och senare ikväll El Clásico.



Här kommer lite bilder från igår


Sofie Max Anna Alice



Max Ullis Sandra




Jag Sandra Anna





Gerald Sofi Max




Dj Robban (före detta Blackeberagre)





Sofie Ullis (ett måste)




Kärsön med mamma och Bamse...


Kommentarer
Postat av: Anonym

ROBBAN BOBBAN!!!

2008-12-13 @ 17:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0