julklappar

Än så länge har jag inte tröttnat. Lika spännande som det var för tio år sen var det i år att öppna presenter.  Här är några av mina bästa klappar...


Från min barnvaktsfamilj fick jag en bok och ett presentkort på Espresso House





En klocka av mamma och pappa




En resa av mamma till Manchester och
OLD TRAFFORD, i samma veva ska vi spendera några
dagar i London. Längtar till påsklovet!





En snygg och smidig sminkväska från FACE med lite smink





Av Oskar fick jag första säsongen av Gossip Girl






Av mamma och pappa ett par WESC - lurar





Av pappa en ny mobil






Av Catti fick jag ett skit snyggt armband som hon har gjort själv, <3





TACK ALLA FÖR ALLT!

Kommentarer
Postat av: ae

göttiga julisar helle! :D

2008-12-30 @ 22:10:49
Postat av: Cattiii

Snygga hörlurar !

<3

2008-12-30 @ 23:16:30
Postat av: Max

Villa, vilken match fan. Diggar Aston villa, vann en slant på dom idag! Ashley young ojojoj... fin mobil!

2008-12-31 @ 01:08:48
Postat av: Annie

Det var inga nådiiiiiga presenter du fick då:D

PUSS

2009-01-01 @ 18:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0