Fredag 5 December

Oj vad skönt med helg! Skolarbetet tar tyvärr aldrig slut men krafterna försvinner desto snabbare.

Skoldagen flöt på bra med lite film på historian, eget arbete på geografin och sist men inte minst eget arbete på religionen, då vi också fick våra prov. Alla var väldigt glada med resultaten och min "4a" (Mickan Catti Bellan och jag) spikade ett MVG. Extra creds till Catti som fick fullpott på allt!

Snart är det One Tree Hill, got to love it! Ikväll ska jag hemm till Sofipropp. Måste inleda helgen med en sup eller kanske två...

Slänger upp kvällens
outfit sen... eller inte!

Val Thorens 2008, Vi (sofi och jag)  fixade bästa after skin!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh nice extra creds till mig :) alltid trevligt tackar ;) plugg i helge? Ja satt 4 timmar idag kuuuul

2008-12-06 @ 23:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0