Fredag 19 December

JULLOV JULLOV JULLOV JUUUULLOOOV!

Så äntligen har alla Blackebergare och många därtill LOV, wiiiiiiiiie! Dock måste jag säga att mina två lektioner inte var allt för uppmuntrande. Såg klart på A beautiful mind på psykologin, grymt bra men väldigt sorlig. Som så många gånger förr fälde jag en tår i slutet, snyft. Sen på historian fick vi se en film som handlade om förintelsen. Jävligt tungt ämne, inte blev det bättre av att vuxna personer sitter och blånekar till att det någonsin har inträffat. JÄVLA PUCKON, AAAH!!!!!

Ahja några gorby
piroger senare och lite vatten var det dags för avslutningen. Vi bänkade oss i ljushallen och lyssnade på sång, tal och annan underhållning. Avslutningsvis var det dags för den årliga ringdansen genom alla våningar, cepe varmt och roligt.

Efter skolan bar det av en sväng in till stan med Gerald, Sandra, Nicole och Hannis. Vi gick till NK för att Sandra skulle lämna in sina skor hos skomakaren. Sen en sväng till BR för Gerald skulle köpa en hemlig present.

Nu ska jag snart kolla på One Tree Hill, wiiie! Ikväll kommer lite folk hit och förar därefter ska vi möta några andra nissar och dra in mot stan. Party all night long!


Coola Anders och Mickan!




Tomten, utan skägg(!?)



Ringdans!




...




Catti och Anders kör egen dans!




Raketen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0