-

Avklarat barnvakten, kollat lite på nobelfesten med mamma och pluggat psykologi.

Läste i DN:s
söndagsbilaga om ett julgodis som man lätt kan göra med "barnen." Tänkte att jag skulle göra det med "barnen" idag och så blev det. Med lite glasstrutar, nonstopp, silverkulor, glasyr och karamellfärg lyckades vi skapa julgranar. Alla var glada och föräldrarna blev väldigt imponerade.

Nu ska jag snart dra mig i sängs. Imorgon blir det skola, plugga kvar i skolan för att sen åka direkt och hämta barnen. Så vi hörs... jaa när vi hörs. Har sovmorgon imorgon d. vs. ingen MATTE, yes!


pyssel pyssel...




...




...


Kommentarer
Postat av: mickan

jäklar helle! proffs med kidsen må jag säga..

2008-12-11 @ 15:39:25
URL: http://glittramer.blogg.se/
Postat av: sofi

du kommer bli bästa mamman

2008-12-11 @ 18:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0