-

Nu har jag lärt mig att föra över bilder från mobilen till datorn!!!

Först har vi två
bilder från den underbara vinterpromenaden Mickan och jag tog med hundarna i måndags (?).

Ålstensängen





Alviksvägen





Dagens joggingrunda startade på F&S Gärdet och bar sedan iväg ut på ängen vid Kaknästornet, ner mot djurgården, fast ändå inte, och runt vid djurgårdskanalen (?) Sjukt fint var det i alla fall att jogga runt i det vackra vädret och den friska luften. På vägen hem möttes vi av en väldigt stark och jobbig motvind. Men kämpar som vi är, stoppade den oss inte.

Efter stretching och ombyte bjöds det på fika, frukt, bullar, peppisar, tee, mjölk mm.

mingel fika




gott och trevligt





Vet att det är många där ute som inte läser Blondinbellas blogg men ändå vill veta vad hon har för sig. Någon? Any way, läste igår på hennes blogg att hon ska vara med i LETS DANCE, ojojoj det här kan bli kul.


Den här affischen satt vid tuben ute på Gärdet




Nej nu ska jag powernapa, eller i alla fall försöka, eller kanske städa först. Sen blir det dusch och vid fem kommer mina hjälpnissar hit för att fixa fint inför ikväll! Ska försöka hinna uppdatera en gång till med lite bilder på vad som försegås här hemma, meeen om jag inte hinner så... GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0